متن زیر، گزارشی است که از طلاب و دانشجویان جامعه باب العلم هند برای ما ارسال شده است:
نشستی با حضور اندیشمندان علماء ودانشگاهیان، درجمع طلاب و دانشجویان جامعه باب العلم نوگانوان سادات هند از سوی موسسه فضائل باعنوان "مرجعیت و ترویج دین "با موضوع نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی برگزار شد.
این نشست پنجشنبه 7 اسفند 1393 در سالن اجلاس جامعه باب العلم برای بررسی نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی برگزار گردید. در این نشست علماء حوزه به گفتگو پیرامون ضرورت پخش این نامه درمیان غیر مسلمین هند پرداختند و این نامه را در طول نامه های پیامبر اکرم ص به پادشاهان جهان و نامه امام خمینی قدس سره به گورباچف به شمار آوردند.

letter4u-indian-6

در این نشست، شاعر معروف منطقه جناب آقای راقم نوگانوی، مدیر دانشکده شهرت نوگانوان سادات، ترجمه منظوم نامه رهبری را به زبان اردو ارایه نمودند.
سخنران ابتدای جلسه، جناب آقای دکتر حسن اختر، با اشاره به اهمیت زمان ارسال نامه، مصادف با حملات بی سابقه برای تخریب چهره اسلام بعد از حملات دست پرورده های غربی به شارلی ایبدو و جنایات کم سابقه داعش در عراق، گفت اگر این نامه بدون تحریف بدست جوانان غیر مسلمان برسد، حتی اگر قرآن هم نخوانند از تبلیغات رسانه ها علیه اسلام با خبر خواهند شد و همین امر آنها را به تحقیق وا خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین بشارت، روحانی برجسته و امام جمعه منگلور ایالت اتر اکند هند نیز با بیان نقش مراجع و علماء کرام در حفاظت و ترویج دین در عصر غیبت، و جایگاه تاریخی نامه ی امام خامنه ای افزود:

این نوع نامه های هدایت و نجات، مخصوص پیشوایان معصوم (ع) و نواب آنها که برجسته ترین آن در این عصر، ولی فقیه هست می باشد.
همچنین آقای افضال حسین از اساتید برجسته حوزه باب العلم هند گفت: در این نامه به صورت مسقیم به اسلام دعوت نشده، بلکه به تحقیق دعوت شده و تحقیق است که افراد را به دین حقیقی الهی نزدیک می کند.
آقای دکتر غلام رضا مهدوی ریاست محترم نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در هند از مهمانان برنامه بودند؛ ایشان این نامه را به عموم جوانان جهان هدایت بخش خواندند و گفتند تعیین نقاط خاص در این نامه به خاطر اینست که بیشترین موج اسلام خواهی در این مناطق است.
حجة الاسلام سردار حسن فارغ التحصیل جامعة المصطفی و مدیر موسسه فضائل در سخنرانی خود با اشاره به جنگ رسانه ای غرب علیه اسلام گفت رسانه های هندی هم پا به پای غرب در تخریب اسلام، در جهت ایجاد خوف و هراس در دل جوانان حرکت می کنند؛ ما هم باید سلاح خودمان را متناسب با هجمات داشته باشیم؛

letter4u-indian-1

ایشان گفت دشمن از طریق شبکه ها و فیلمها در صدد خشونت طلب جلوه دادن اسلام است ماهم از طریق رسانه ها این پاسخ دهیم.ایشان با توضیح فعالیت های انجام شده گفت:

موسسه فضایل در شبکه های عمومی این نامه به چندین زبان پخش کرده و بر وب سایت موسسه با آدرس www.fazael.com این نامه به چندین زبان موجود می باشد و در کالجهای منطقه و درهای ورودی دانشکده ها این نامه به زبان هندی و اردو به جوانان توزیع شده و تابلوهای نامه هم بزودی در مکانهای عمومی زده می شود

letter4u-indian-4

letter4u-indian-3

letter4u-indian-11

letter4u-indian-10

letter4u-indian-7

letter4u-indian-5

letter4u-indian-9

letter4u-indian-2