به منظور اشاعه نامه دوم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عموم جوانان کشورهای غربی محتوای این نامه در قالب فلش کارت‌های جذاب برای جوانان و دانشجویان کشور هم انتشار پیدا کرد.

نامه اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خطاب به جوانان غرب است و از آن جا که پروژه اسلام هراسی یکی از مهمترین پروژ‌ه‌های نظام استکبار است، نگارش این نامه به قلم رهبر فرزانه انقلاب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر ذهنیت جوانان غربی بگذارد. این نامه نه تنها برای جوانان غربی الگو و سرمشق است بلکه ضرورت مطالعه آن میان جوانان کشور ما نیز از آن به وضوح احساس می شود.

بر این اساس فرهنگسرای گلستان با توجه به رسالت فرهنگی خود در سال روز 9 دی بر آن شد تا متن این نامه را در قالب یک مجموعه فلش کارت با نام «نامه مقام معظم رهبری(مد ظله) به عموم جوانان کشورهای غربی» منتشر کند.

در این محصول همچنین توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خطاب به دانشجویان درج شده است.

«تروریسم، درد مشترک» ، «خشونت خاموش» ، «داعش از کجا آمد؟»، «سرکوب اندیشه های مردم سالاری» و... برخی از عناوین این بسته فرهنگی است.

 ترجمه این نامه به 48 زبان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، دانش‌آموختگان جامعه المصطفی العالمیه، دفاتر رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه و معاونت برون مرزی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. آگاهی بیشتر نسل جوان و دانشجویان کشور از فحوای این نامه همزمان با عموم جوانان غرب ضرورت بسیاری دارد.

منبع: تسنیم