حقایق ‌پور: بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایام دهه ‌فجر سال جاری برنامه‌ های متنوعی را برگزار می‌ کند که نامه نگاری ایثارگران و جوانان قزوینی در رابطه با پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب از جمله آنها است.

غلامرضا حقایق‌ پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نخستین جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: بنیاد در ایام دهه ‌فجر سال جاری برنامه ‌های متنوعی را برگزار می‌ کند که ارائه‌ ی نامه ی ایثارگران و جوانان قزوینی در رابطه با پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب از جمله آنهاست.

وی افزود: در اجرای برنامه فوق، جوانان، دانشجویان، دانش‌ آموزان و تشکل‌ های مردم نهاد، نامه های خود را پیرامون پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب مکتوب کرده و در اختیار کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر استان قزوین قرار خواهند داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: از بهترین نامه های ایثارگران و جوانان قزوینی در رابطه با پیام یاد شده با اهدای هدایایی تجلیل می‌ شود و این نامه‌ ها در قالب کتابی منتشر خواهد شد.

حقایق‌ پور مطالعه پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب توسط جوانان ایرانی را از جمله اهداف اجرای برنامه یادشده، برشمرد و گفت: آنها بعد از مطالعه، افکار و اندیشه ‌های خود را پیرامون پیام رهبری، در قالب نامه در اختیار مسئولین برگزار کننده قرار خواهند داد.

منبع: برنا