ویرایش: بخش ویدئوها هم مثل بخش تصاویر و ترجمه ها، در حال به روزرسانی است؛ ویدئوهای جدید جهت نشر را از این بخش دریافت کنید.

مجموعه ی ویدئوهای جنبش، در دسته بندی های مختلفی تهیه شده است؛ تیزرهای ترویجی جنبش، کلیپ های حاوی محتوای نامه، کلیپ های حاوی آیات قرآن کریم و... از جمله مواردی هستند که توسط افراد مختلف فعال در جنبش، تولید شده و در این بخش از بلاگ، جمع آوری و منتشر(و بعضاً بازنشر) می شود.

letter4u-video

بسم الله الرحمن الرحیم

بالاخره بعد از تأخیری چند روزه، بخش ویدئوهای بلاگ راه اندازی شد.(البته برای بلاگی که عمرش کمتراز یک هفته است، شاید در حالت کلی، این مسئله، تأخیر محسوب نشود، اما برای ماهایی که در جنبش نشر نامه رهبر معظم انقلاب هستیم، یک ساعت تأخیر هم، باید در نظر گرفته شود!)

در حال حاضر، تعدادی از شما دوستان، با توجه به مهارت هایی که از قبل در خود تقویت کرده بودند و آمادگی که برای حضور در لحظه های حساس و سرنوشت ساز (که امروز فرا رسیده است) کسب کرده بودند، ویدئوهایی را برای جنبش نشر پیام رهبر انقلاب تهیه و تولید کرده اند که در حال حاضر در بخش ویدئوها برای استفاده، نشر و همچنین الگوگیری بسیار مناسب خواهد بود.

*تدریجاً با همکاری شما(باتجربه های حوزه ی تولید محتوای ویدئویی)، الگوهای مناسب برای نشر ویدئویی و تولید محتوای مربوط به آن، در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت، ان شاءالله.

بخش ویدئوهای بلاگ، به منوهای اصلی بالای بلاگ اضافه شده است..

ویدئو و کلیپ