به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، حجت الاسلام و المسلمین سیف اله مدّبر با اعلام این خبر، افزود: نامه دوم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حالی به جوانان غرب توصیه می شود که دنیای غرب در فرانسه ذره ای از تلخی های سیاست غلط خودشان را چشیده اند.

وی با اشاره به اینکه داعش زاییده سیاست غلط حکام غرب بوده که هم اکنون دامن خودشان را گرفته است، تصریح کرد: گروه تروریستی داعش در این مدت خون هزاران مسلمان از کودک شیرخوار گرفته تا پیرمرد و پیرزن را با نهایت بی رحمی به طور سفاکانه بر زمین ریخته است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب که در نامه اول به جوانان غربی، درخواست و دعوت برای شناخت بی‌واسطه از اسلام نموده بودند، در نامه دوم بر این نکته مهم تأکید کردند که «تروریسم، درد مشترک» جهان اسلام و غرب است و شاید در ظاهر این طور باشد که افراط‌گرایان اسلامی حادثه‌ تروریستی پاریس را رقم زدند اما همین گروه‌های افراطی توسط قدرت‌های غربی به‌خصوص «آمریکا» ایجاد و تقویت شدند که ایشان در این خصوص نوشتند: «امروز کمتر کسی از نقش ایالات متحده آمریکا در ایجاد یا تقویت و تسلیح القاعده، طالبان و دنباله‌های شوم آنان بی‌اطلاع است.»

حجت الاسلام والمسلمین مدّبر با بیان اینکه نامه معظم له جوانان غرب را به واقعیت ها رهنمون می سازد، خاطرنشان کرد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته توانست ترجمه نامه مقام معظم رهبری را به 52 زبان زنده دنیا گردآوری نموده و در سایت این دفتر بارگذاری کرده است.

وی با بیان اینکه ترجمه این نامه به 52 زبان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، دانش آموختگان جامعه المصطفی العالمیه، دفاتر رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه و معاونت برون مرزی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این کار گردآودری و ترجمه در راستای رساندن پیام حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان کشورهای مختلف دنیا صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام مدّبر افزود: تر جمه های مذکور در پایگاه اطلاع رسانی نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به آدرس اینترنتی www.uma.nahad.ir و در شبکه‌های مجازی منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت این 52 ترجمه نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی ایـنجـــا کلیک نمایند.

گفتنی است پس از انتشار این ترجمه های گردآوردی شده توسط دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی  سفیران محترم جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان و همچنین افراد زیادی از کشورهای مختلفی چون هندوستان، سوئد، بلژیک، ترکیه، میانمار، پاکستان، آرژانتین، کانادا، تایلند، اوکراین، ایتالیا و ... ضمن استقبال از این موضوع، نهایت قدردانی خود را اعلام نموده اند.