همانطور که اطلاع دارید، نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و امریکای شمالی(بخوانید همه جوانان دنیا) منتشر شد و حتی صرف انتشار این نامه توسط تعداد نسبتاً محدودی سایت و اکانت شبکه های اجتماعی، بازتاب گسترده ای در بین خبرگزاری ها و رسانه های بین المللی به همراه داشت.

این نامه و موجی که مستقیماً توسط رهبر عزیزمان ایجاد شده است، فرصت استثنایی و بی نظیری است تا ما به عنوان سربازان این جبهه فرهنگی به تکلیف خود جهت صدور اسلام و انقلاب اسلامی به سراسر دنیا و بیداری اذهان جوانان سایر کشورها عمل کنیم و همان طور که پدران و مادران مان در ایجاد انقلاب اسلامی ایران نقش ایفا کردند، ما هم در ایجاد انقلاب جهانی که در محدوده ی ذهن و فکر افراد رخ خواهد داد، به وظیفه خود عمل کنیم.

شاید شما هم جزء کسانی باشید که به زبانهای انگلیسی و فرانسوی و... تسلط ندارید اما قصد دارید در این جنبش بزرگ، حضور داشته باشید و سهم خود را از این سفره ی اخروی بردارید؛ اگر این طور است، راهکارهایی را به شما پیشنهاد می کنم.

اما قبل از شروع توضیحات اصلی، نکته ای ضروری را باید در ذهن مان در هر لحظه به یاد داشته باشید:

وظیفه ی اصلی ما در این مورد، رساندن یک پیام به گوش جوانان سراسر جهان است: "شخصی برای تو، پیامی نوشته است"! این اصلی ترین پیامی است که باید به گوش مخاطبین خارجی این نامه برسد؛ در واقع اصل نامه، در مراحل بعد قرار دارد و مرحله ی اول وظیفه ما، رساندن این خبر که «خبری وجود دارد» است؛ در مراحل بعد، باید بر روی جزئیات این «خبر» کار کرد که ان شاءالله بعد از اجرای مرحله ی اول کار، در مورد ادامه جریان سازی ها هم راهکارهایی را پیشنهاد خواهم کرد. پس در حال حاضر، همه توان خود را معطوف به همین مسئله می کنیم.

در ادامه، با توجه به این که شما در چه شبکه اجتماعی فعالیت دارید، راهکارهایی مربوط به حوزه حضور شما ارائه می شود.