امام ما در حساس ترین برهه ی تاریخ، میدان عمل بزرگی برای دعوت به اسلام را برای سربازان انقلاب گشوده اند؛ در این میان، هنوز برخی از سربازان این جبهه، حساسیت و ضرورت این نامه ی سرنوشت ساز را درک نکرده اند و در بین انبوه محتواهای دیگری که رسانه ها منتشر می کنند، سردرگم مانده و هدف اصلی را نمی توانند به خوبی از دیگر خبرهای فرعی تفکیک دهند.

برای ایجاد یک موج قوی رسانه ای، قبل از هر چیز باید قوای جبهه خودی را به شکلی منسجم در جهت توجه به این مسئله هماهنگ کنیم و همه ی دلسوزان انقلاب اسلامی و ندای اسلام را از اولویت برتری که این مسئله - یعنی رساندن پیام نامه رهبر انقلاب به گوش جهانیان - دارد مطلع کنیم.

بنابراین در وضعیت فعلی، لازم است بخشی از توان خود را صرف این اطلاع رسانی در جبهه خودی کنیم و به هر نحو ممکن و با هر ابزار ارتباطی که امکان دارد این پیام را به همه دلسوزان این جبهه مخابره کنیم؛

حتی اگر به اینستاگرام، گوگل پلاس و دیگر رسانه هایی که در این بلاگ معرفی شده دسترسی ندارید، باز هم راه شما برای حضور مؤثر در این جبهه پربرکت، باز است:

محتوای این بلاگ و سایر محتواهای مرتبط را از طریق شبکه های اجتماعی موبایل به دوستان تان اطلاع دهید؛ اگر از واتساپ، وایبر، تانگو، بی تاک، تلگرام، هایک و... و هر نرم افزار دیگر اطلاع رسانی موبایل می توانید استفاده کنید، برای مخابره این پیام به هر کسی که دلبسته به اسلام است می توانید بهره ببرید.

مسئله دیگری که باید به یاد داشته باشیم، این است که جبهه مقابل، تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا این پیام تاریخی رهبر انقلاب به گوش مخاطبینش نرسد؛ خبرسازی های گسترده و پررنگ کردن سایر اتفاقات، در وهله ی اول به سود دشمن خواهد بود؛ هیچ پیامی نباید مانع رسیدن پیام اصلی ما که همان نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و امریکای شمالی است بشود.