طبق اطلاع رسانی های قبل، در این بخش راهکارهایی را با توجه به تخصص و توانایی شما در اختیارتان قرار می دهیم:

گروه شماره 1

کسانی که به زبان های خارجه مسلط هستند (اعم از انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هلندی و...):

در مرحله اول می توانید تصاویر ویدئویی کوتاهی از خودتان (مثلاً با مدت 15 ثانیه) ضبط کنید و در این ویدئوهای کوتاه، جملات کلیدی نامه ی امام خامنه ای را به زبانی که تسلط دارید، بیان کنید. (توجه داشته باشید که لحن شما می بایست صمیمانه، بی تکلف و با صدایی رسا و واضح باشد. چنان چه جهت نگاه شما، به سمت دوربین باشد، اثر گذاری این پیام، به مراتب بیشتر خواهد بود؛ چرا که در این حالت، بیننده، خود را مخاطب مستقیم کلام شما خواهد دید)

در مرحله دوم لازم است ترجمه نامه که قبلاً تهیه شده است را به زبان های مختلف منتشر کرده و در دسترس سایر کاربرانی که به زبان تسلط ندارند قرار دهید(برای این کار، بهتر است جملات فارسی مربوط به هر قطعه عبارت را در کنار آن قرار دهید تا انتشاردهنده ی آن، نسبت به محتوای مربوطه، آگاهی بهتری داشته و بتواند هدفمندتر این کار را انجام دهد.

در مرحله سوم، مصادیق موضوعات مورد چالشی که در نامه رهبری به آن اشاره شده است را باید شناسایی کرده و نشر دهید. چه به صورت مقاله و محتوای متنی، یا ضبط ویدئو (مشابه مورد شماره 1) و یا ترجمه تولیدات تصویری (در موضوعاتی مثل هلوکاست، نژادپرستی، استعمارگری، جنگ جهانی، تبعیض های مذهبی و نژادی و... ، تناقضات آزادی بیان در غرب و...) (محتوای این بخش تدریجاً در بلاگ قرار داده خواهد شد ان شاءالله)

در مرحله چهارم، با جستجوی عبارت "letter of ayatollah khamenei to youth" در گوگل و نظر گذاشتن در 50 سایت اول و پربازدید (نظرات به شکل: در سایت های فارسی، بازنشر کنید و در سایت های غیرفارسی نظرگذاشتن با تاکید بر: منطقی و آزاداندیشانه بودن مباحث نامه، بسط و تکرار سوالات نامه، اصرار بر عدم داوری مخاطب در مورد هر ادعایی، پیش از آنکه خود مستقیم به مطالعه قرآن و اسلام بپردازد. )

در حال تکمیل...