letter4u-think

به فضل خداوند، جنبش در حال گسترش در بین نیروهای جبهه انقلاب است؛ الحمدلله...
اما اکنون، لازم است قدری تأمل کنیم و به برخی نکات توجه ویژه کرده و به سایرین هم این نکات مختصر و در عین حال بسیار مهم را اطلاع دهیم(این نکات پس از انجام مراحل اول موج رسانه ای به شکل تجربی مشخص شده است و کاربران مختلف در این باره، هشدار داده اند که لازم است به طور ویژه به آن توجه داشته باشیم):

نکته بسیار مهم در ترویج و نشر نامه مقام معظم رهبری توجه به شانیت نامه در درجه نخست و توجه به نوع برخورد مخاطب اروپایی با نحوه نشر این نامه در درجه دوم است.
این نامه برای مخاطبین اروپایی به نگارش درآمده و قطعا نحوه نشر نامه نیز قطعا باید مطابق با نوع نگاه و هنجار اروپاییان باشد .
 بر این اساس:
نشر تصادفی و کور نامه در سایت های مختلف، نه تنها شانیت نامه را نازل خواهد نمود بلکه باعث خواهد شد تا این نامه به عنوان یک اسپم یا یک "متن مزاحم" از سوی مخاطب اروپایی در نظر گرفته شود و نه تنها تاثیر مثبت نداشته باشد بلکه نامه ها و پیام های آتی رهبر بزرگوار انقلاب در اروپا را تحت تاثیر قرار دهد.
نشر نامه در قالب فرازهای کوتاه و به شکل آگاهانه در سایت های دانشگاهی و نشریات علمی قطعا در درجه نخست مخاطب روشنفکر و دانش آموخته را مورد تاثیر قرار خواهد داد ...
یادمان باشد که مقام معظم رهبری این نامه را برای مخاطبان اروپایی با توجه به سلایق و هنجارهای خاص این ملت ، نگارش فرموده اند.

روشهای موثر و هدفمند، به زودی منتشر می گردد.