زبان اسپانیایی، جزء 2 زبان بین المللی دنیا محسوب می شود!

letter4u-spain

با اعلام فراخوان برای حضور همه اقشار در جنبش نشر پیام رهبر انقلاب، پس از راه اندازی صفحه ی عربی، اکنون کاربران اسپانیایی زبان با تشکیل صفحه CartaParaTi به زبان اسپانیایی، دومین هسته ی بین الملل جنبش را تشکیل دادند... در این صفحه ی فیسبوک که با عنوان "CartaParaTi " به معنی "نامه ای برای تو در بین کاربران اسپانیایی زبان شناخته می شود، با انتشار ویدئو، پوستر و... به زبان اسپانیایی از کاربران این زبان برای حضور در این جنبش دعوت شده است.

مدیر این صفحه ی فیسبوک، از همه ی افراد علاقه مند به همکاری در این فعالیت بزرگ، دعوت کرده است؛ متن پیام ارسال شده از طرف مدیر این صفحه برای بلاگ جنبش نشر نامه رهبر انقلاب، با اشاره به نتایج چشمگیر راه اندازی این صفحه، و اعلام روشهای کاری در این موضوع، در ادامه ارائه گردیده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از صدور نامه تاریخی رهبر معظم انقلاب که مرزهای جغرافیایی و سیاسی را درنوردید و حدودا یکی دو روز پس از راه اندازی بلاگ letter4u.blog.ir ایده راه اندازی کمپینی برای اسپانیایی زبان های دنیا (که در اسپانیا، شمال آفریقا و اکثرا در قاره پهناور آمریکای لاتین ساکن اند) در ذهن یکی از نسل سومی های انقلاب درخشید. ایده اولیه این حرکت با یک کلیپ 5 دقیقه ای شروع شد و صوت نامه امام خامنه ای که به زبان اسپانیایی در فضای اینترنت منتشر شده بود، با سه ساعت کار با یک نرم افزار نیمه تخصصی ویرایش فیلم و میکس تصاویر مرتبط، خروجی آن بر روی یوتیوب قرار گرفت.


هنوز نیم ساعتی نگذشته بود که یکی از ایرانیان مقیم آمریکای لاتین، با ارسال پیامی به این جوان نسل سومی ابراز خوشحالی کرد و به وی گفت: این چند روز بسیار با خودم کلنجار می رفتم که چرا کسی کاری انجام نمی دهد، تا این که دیدم شما این ویدئو را تهیه کردید.
این کلیپ البته به سرعت  بر روی واتساپ مرتبطین با منطقه نیز قرار گرفت و پیام های تشکر آنها را نیز در پی داشت. خانمی از ونزوئلا نوشت: چند روز دیگر قرار است کنفرانسی را ارائه کنم اما نمی دانستم چه موضوعی را انتخاب کنم، تا این که کلیپ شما را دیدم. این دقیقا همان چیزی بود که ما می خواستیم ومردم ما به آن نیاز دارند. با اجازه شما، از این ویدئو در کنفرانس خود استفاده می کنم.
اما تشویق آن ایرانی مقیم خارج و آن خانم ونزوئلایی گرچه به تنهایی محرک خوبی بودند، لکن آنچه که به کار سرعت بخشید طرح های آماده ای بود که بر روی سایت letter4u.blog.ir قرار گرفت. به سرعت کمپینی به نام CartaParaTi  به معنای "نامه ای برای تو" در فیسبوک تشکیل شد و ظرف چند روز حدود 160 نفر عضو آن شدند.
البته این کار با حاشیه های جالبی هم همراه بود که زنگ هشداری برای افسران جنگ نرم است: چند نفر وهابی که به زبان اسپانیایی هم آشنایی داشتند در گروه های دیگر آنقدر شانتاژ رسانه ای بر علیه تشیع و شخص رهبر معظم انقلاب و نامه ایشان کردند که مدیر یکی از گروه های فیسبوک اسپانیایی زبان، از ترس این که دیگران با شیعیان کافر! آشنا شوند مجبور شد اکانت آن جوان ایرانی را از گروه حذف کند. این خود واضح ترین دلیل بر اثر بخش بودن این نامه استراتژیک امام خامنه ای است والا دشمنان ما راه حذف و غوغاگری را پیش نمی گرفتند.
این را گفتیم تا بدانید، حتی با امکانات مختصر ولی انگیزه کافی، می توان به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایمان رفت و پیام نجات بخش و سراسر نور امام خامنه ای را به گوش دیگر مسلمانان و حتی غیر مسلمانان رساند.
اگر برای حضور در این حرکت بزرگ و سرنوشت ساز، احساس تکلیف میکنید، به ما بپیوندید:
راه های کمک به کمپین فیسبوکی به زبان اسپانیایی:


1- به آدرس زیر رفته و پس از درخواست عضویت، پست ها را لایک کنید.
https://www.facebook.com/groups/276429875814428/


2- به آدرس زیر رفته و ویدئوی نامه رهبری را مشاهده و لایک کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=ZXLXX8QZ2fE&feature=youtu.be


3- در صفحه شخصی خود و گروه هایی که عضو هستید، لینک صفحه فیسبوک را کپی کنید تا دیگران هم با آن آشنا شده و در آن عضو شوند.

4- اگر کسی از ایرانیان مقیم خارج از کشور یا آشنایان به زبان اسپانیایی را می شناسید، این صفحه را به او معرفی کنید و از وی بخواهید که این گروه را به کسانی که به زبان اسپانیایی تکلم می کنند معرفی کنند.


5- لینک سایت امام خامنه ای در فیسبوک و گوگل پلاس و دیگر شبکه های اجتماعی را با تگ زیر منتشر کنید.
#CartaParaTi


6- تجارب خود را در صفحه کمپین اسپانیایی زبان مذکور کامنت کنید.


7- طرح های لایه باز خود را با مکاتبه در قسمت کامنت های گروه فیسبوکی مذکور در اختیار ما بگذارید تا قسمت هایی از نامه های رهبری به زبان اسپانیایی در آن جایگذاری و منتشر شود.


8- برادران خود را از دعای خیر فراموش نکنید، افق دید خود را به دور دست ها بسپارید، حتی از هدایت یک نفر هم دریغ نکنید شاید آن یک نفر کسی باشد که جامعه ای را بعدا با خود همراه کند...
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

letter4u-spain-feedback