در ادامه ی فعالیت های بلاگ، با توجه به اقدامات مختلفی که در در رابطه با جنبش نشر نامه رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است، تصمیم گرفتم بعضی از حواشی جنبش که کاربران در جاهای مختلف منتشر کرده اند را برای شما بازگو کنم؛ متن زیر در صفحه گوگل پلاس یکی از اعضاء جنبش نشر نامه رهبر انقلاب منتشر شده است:

شلوغی بلوار منتهی به حرم و نبودن جای پارک باعث شد دقایقی دیرتر به شیفت برسم... ماشین را که پارک کردم شروع به دویدن کردم قبل از ورود به حرم نفس زنان عرض کردم:
بی بی جان این شیفت را به نیابت از همه بزرگوارانی که #letter4u رو کار کردند میروم ...
یکی با طرح زدن،یکی با اشتراک گذاری،یکی با ترجمه،یکی با ارتباط گرفتن با دوستان هم دانشگاهی در خارج از کشور و خلاصه همه آنهایی که نقشی در رساندن نامه حضرت آقا ایفاء کردند ...
وارد حرم شدم و ساعت زدم. شلوغی حرم به برکت وجود حضرتشان وصف ناشدنی بود و همین شلوغی باعث شد به جای انکه در یک کفشداری خدمت کنم در چند کفشداری به صورت چرخشی خدمت کرده و در نهایت جارو زدن کفشداری ها روزیمان گردید...
شرایطی که تصویر کردم به ندرت پیش می آید اما یقین دارم نیابت خوبانی چون شما که لبیک به نائب امام زمان گفتید دلیل اصلی اتفاقات دیشب بود.

letter4u-movement-haram

برگرفته از صفحه ی گوگل پلاس ابراهیم نصیری‬‎