راهپیمایی 22 بهمن ماه به عنوان تجمعی کم نظیر در سطح دنیا که به طور مستمر هر ساله برقرار است، علاوه بر محلی برای بزرگداشت و یاداوری روزهای پیروزی انقلاب، یکی از ظرفیت های ویژه ای است که در دوره های زمانی مختلف، مردم کشورمان به عنوان تریبونی بی واسطه برای اعلام نظر خود در موضوعات روز به آن نگاه میکنند. چنانکه در دوران فتنه، این راهپیمایی رنگ و بوی ضدفتنه به خود میگرفت و در زمان یاوه گویی های سران غربی و توهین های شان به ملت شریف کشورمان، شعارهای ضداستکباری و دشمن شکن جزء پررنگ ترین عناصر راهپیمایی قرار میگرفت.

طی روزهای گذشته، گروه های مختلفی از مخاطبین این بلاگ مسئله ی حضور جنبش نشر نامه در راهپیمایی 22 بهمن را پیشنهاد کردند و راهکارهایی ارائه دادند؛ به همین دلیل سعی کردیم با توجه به نظرات شما و مولفه های خاص راهپیمایی 22 بهمن، یک بسته پیشنهادی را ارائه کنیم.

*هدف از انتشار این بسته و حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن، ترویج جنبش نشر نامه رهبر انقلاب است؛ با چاپ این پلاکاردها و در دست داشتن این محتواها توسط جمع قابل توجهی از راهپیمایان هر شهر، ذهن مردمی که احیاناً به طور جدی با این مسئله برخورد نداشته اند نسبت به این  جنبش و مسائل مربوط به آن حساس شده و ان شاءالله به مرور زمان و طی اقدامات آینده، این ارتباط بیشتر و بیشتر خواهد شد.

این بسته حاوی محتوای ثابتی است که برای چاپ در قطع استاندارد A4 ,A3و... به صورت رنگی و سیاه و سفید قابل استفاده خواهد بود؛ پیشنهاد می شود که این بسته ها در شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای ارتباطی موبایلی و سایر روشهای اطلاع رسانی فیزیکی و یا مجازی در حد توان نشر پیدا کرده و تا روز راهپیمایی، این انتشار ادامه پیدا کند.

*در صورت امکان، هر یک از ما می توانیم تعدادی از این پلاکاردها(مثلاً هر نفر 10-15 عدد) در قطع A4 , A3 و یا حتی با استفاده از ماژیک و مقوا و... را تهیه کرده و به دوستان و اطرافیان و سایر مردم جهت در دست داشتن در راهپیمایی تحویل دهیم.

*جملات پیشنهادی خودتان و یا پلاکاردهای طراحی شده تان را (با رعایت استانداردهای لازم پلاکارد که در انتهای همین مطلب نوشته شده است) برای ما ارسال کنید.

*عکسهایی از فعالیت های پشت صحنه کارهایتان را جهت انتشار در بلاگ جنبش نشر نامه برای ما بفرستید. (چاپ کردن، با ماژیک نوشتن شعارها و سایر فعالیتها)

فعالیتهای سازماندهی و نشر پلاکاردها را می توانید در پایگاه های بسیج، مساجد، تشکلهای دانشجویی و... انجام دهید و افراد بیشتری را در این کار پربرکت سهیم کنید.

برای دریافت پلاکاردها و ورود به صفحه مربوطه بر روی تصویر زیر کلیک کنید

letter4u-22bahman-pack

استانداردهای لازم جهت استفاده به صورت پلاکارد:

همانطور که در نمونه های فوق مشخص است:

- اندازه تصاویر در قطع  A4 , A3  و ترجیحاً به صورت افقی باشد.

- تضاد رنگی باید به شدت مورد تأکید قرار گیرد تا نوشته ها به راحتی قابل دیدن باشند؛

- همچنین جملات و عبارات ترجیحاً نباید طولانی باشند

- استفاده از هشتگ letter4u به عنوان نماد جنبش نشر نامه

- رنگ های معمول استفاده شود و از ترکیب رنگهای غیرعادی مثل "ترکیب بنفش و سبز" و امثال آن پرهیز شود

با رعایت موارد فوق، پلاکاردهای شما برای چاپ سیاه و سفید با چاپگرهای خانگی مناسب خواهد بود.

شما ارسال کردید:

این فایل پلاکارد نیست و جهت این طراحی شده که مثل کارت بدیم به دست مردم.
(سایز اصلی A4 هست و اگر A4 پرینت گرفته بشه هر صفحه می شه 6تا کارت)

در حال تکمیل...