حسین شیخ‌السلام  با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: واضح است که مشوش کردن چهره اسلام در ذهن ملت‌های غربی به ویژه جوانان یکی از راهبردهای استکبار در مقابله با اسلام ناب محمدی است.

وی ادامه داد: همانطور که در نامه رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره شده این راهبرد، راهبردی است که استعمار برای تفرقه در جهان اسلام با تندروی و کج‌فهمی‌های برخی از قبایل بیابان‌های عربستان حاصلی به نام وهابیت را به همراه داشته است که اساس تفرقه در جهان اسلام است.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نامه خود با اشاره به برخورد نامناسب دولت‌های غربی با مسلمانان خطرات این نحوه برخورد را به آنان گوشزد می‌کند.

شیخ‌الاسلام خاطر نشان کرد: نکته مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که سخنان رهبر معظم انقلاب در جوامع غربی مخاطبین زیادی دارد و این حرف‌ها مورد توجه آنها قرار می‌گیرد و به آن پاسخ داده و با آن همراهی می‌شود.

وی در پایان گفت: این نکته مهمی است که رهبر معظم انقلاب جوانان اروپایی را از دولت‌های آنان جدا کرده و آنان را مخاطب قرار داده و با آنها صحبت می‌کند.

منبع: فارس