فاطمه هوشینهو بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی است که روایت متفاوتی از رسانه های ژاپنی و فضای این کشور دارد.

 وی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: ژاپن برخلاف آنچکه خیلی ها تصور می کنند یک کشور با مردمی کاملا تحت تاثیر فضای بسته رسانه ایست. رسانه هایی که در اختیار کارتل های صهیونیستی هستند.

 

مردم ژاپن تحت تأثیر سیاه نمایی رسانه ها اطلاعی از ماهیت انقلاب ایران ندارند
 

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار مرصاد در خصوص آگاهی های اجتماعی در ژاپن و رسیدن پیام آزادی و عدالت اسلام و آنچکه بعد از انقلاب اسلامی ایران در دنیا گذشته است، پاسخ داد: خبری نیست... یعنی خیلی خبری نیست... مردم عادی در ژاپن حقیقتا چیزی از انقلاب اسلامی نمی دانند فکر می کنند چیزی شبیه یک کودتا پیش آمده و دگرگونی شده است.

 آتوسوکو که نام «فاطمه» بر خود نهاده است، گفت: سیاه نمایی های انجام شده از اسلام، انقلاب ایران و حضرت امام خمینی (ره) آنقدر زیاد است که تصورش را شاید نکرده باشید. این سیاه نمایی سدی ایجاد کرده است که مردم معمولی برای فهم بیشتر تلاش نکنند.

 
BBC و VOA شاگرد NHK ژاپن هم نیستند

 
وی ادامه داد: شاید شنیدن این موضوع برای شما عجیب باشد که BBC و VOA در برابر شبکه NHK ژاپن چیزی از جنگ روانی و وارونه نشان دادن حقایق نمی دانند و به قول همسرم جلوی ان لنگ پهن می کنند.

هوشینو تصریح کرد: تمام تلاش مدیا در ژاپن ممانعت از شناخت حقایق اسلام و ترویج اسلام هراسی است و هر روز هم برای این هدف از شیوه های گوناگون و جدیدی استفاده می کنند. حتی در ترجمه لغت به لغت حقایق برای مردم سرباز می زنند.

 وی تصریح کرد: در گذشته گروهک های تروریستی مثل طالبان و القاعده با همین نام های خود در رسانه ها معرفی می شدند اما امروز می بینید که بی بی سی داعش را دولت اسلامی یاد می کند. اما رسانه های ژاپن گام را فراتر نهاده و از داعش به کشور اسلامی یاد می کنند. این درحالی است که در ادبیات ژاپنی فرق زیادی بین دولت اسلامی با کشور اسلامی است.

 خانم هوشینو ادامه داد: من چندین بار از طریق ایمیل و پیامک به این شبکه های ژاپنی اعتراض کردم که این ترجمه شما درست نیست. اما متاسفانه در ژاپن الان مردم فکر می کنند که داعش متشکل از بسیاری از سرزمین های اسلامی و یک کشور مورد علاقه مسلمانان است.

 

 

رسانه های ژاپن در اختیار صهیونیستهاست/ مردم ژاپن صلح را به قیمت قبول ظلم انتخاب کرده اند

 

وی افزود: امروز تردیدی نیست که پشت پرده بسیاری از رسانه ها در ژاپن مخصوصا در ان اچ کی، صهیونیستها هستند. بعد از شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم نفوذ صهیونیستها در بسیاری از مراکز مهم در ژاپن بسیار زیاد و غیر قابل انکار است.

 خانم هوشینو اظهار داشت: همین هم باعث شده است که فرهنگ ژاپن به سمتی سوق داده شود که با اصل و ریشه خود بسیار متفاوت باشد. مردمی که تا 60 سال پیش فرهنگی به نام سامورایی داشتند و این برایشان قداست داشت امروز به نحوی عافیت خواه و بی تفاوت شده اند که حاضرند هر ظلمی را بپذیرند به بهای اینکه در صلح باشند.

 این بانوی مسلمان ژاپنی گفت: انسانهایی که فرزندان همان سامورایی ها هستند امروز به راحتی تن به ظلم می دهند. ژاپن امروز رسما مستعمره ایالات متحده است، کشور من یک کشور مستقل نیست. آمریکایی ها به همراه رسانه های صهیونیستی سیاست را از میان جوانان ژاپنی از بین بردند.

 وی با اشاره به دلایل این تلاش رسانه ها برای دوری جوانان ژاپنی از سیاست گفت: آیت الله مدرس می گوید که سیاست ما عین دیانت ماست... این یعنی اگر فهم سیاسی نداشته باشیم فهم دینی هم نخواهیم داشت. بنابر این عمده دلیل این جهت دهی به افکار عمومی در ژاپن دوری آنها از یافته های دینی است.

پیام رهبر انقلاب به اروپا دوای مشرق زمین هم هست

 

هوشینو در پاسخ به سوال مرصاد در خصوص چرایی نگاهی که در ایران به ژاپن وجود دارد به گونه ای که به عنوان یک کشور مستقل صنعتی شناخته می شود، گفت: این تکنولوژی در اختیار ژاپن نیست و این است که می بینید آمریکا هر وقت بخواهد یک کمپانی بزرگ ژاپنی را از مدار خارج می کند.

 وی تصریح کرد: بعد از انتشار نامه اول رهبر انقلاب به جوانان اروپا گفتم که این نامه دوای درد مشرق زمین هم هست. در ژاپن به شدت به نشر مفاهیم بیان شده از سوی رهبر انقلاب نیاز است.

 این بانوی مسلمان ژاپنی گفت: ژاپن کشور ثروتمندی نشان می دهد اما مردمی فقیر از نظر سیاسی دارد. فقیر و البته بی تفاوت به آنچکه در سیاست می گذرد.

 هوشینهو گفت: فهم غلط از تروریسم و اینکه اصولا ترور را چه کسی در جهان ترویج کرده و حمایت می کند درد مشترک مردم شرق جهان با غرب است. آنها تحت سیطره رسانه های صهیونیستی نمی دانند که در سیاست دنیا چه می گذرد...

 وی خاطر نشان کرد: نامه رهبر انقلاب را به زبان ژاپنی برای شرق دنیا هم خواهیم فرستاد و رسانه ها هم مردم شرق را از زلال این اندیشه ها محروم نگاه ندارند.