راه اندازی گروه تلگرام جنبش دانشجویی نشر نامه :


با توجه به در خواست مکرر کاربران سایت و با توجه به ظرفیتهای موجود در شبکه موبایلی  تلگرام جهت ارتباط گیری و همکاری با علاقه مندان به نشر نامه رهبری ، سایت جنبش دانشجویی  نشر نامه رهبری ، گروه  تلگرامی به آدرس   https://telegram.me/joinchat/CUUsVjvnsvMft0JDB7I1eA    ایجاد نموده است.
لذا از عموم علاقه مندان به بحث و تبادل نظر و ارائه ایده و راهکار درباره انتشار نامه رهبری درخواست می شود با نظر گرفتن قوانین گروه جنبش نشر دانشجویی نامه رهبری ، نسبت به حضور و فعالیت در این گروه اقدام نمایند .

قوانین گروه :

     قوانین گروه تلگرامی جنبش دانشجویی نشر نامه رهبری
گروه تلگرام  *جنبش دانشجویی نشر نامه رهبری* با هدف  دریافت اطلاعات و قرار دادن مطالب هدفمند پیرامون نامه دوم مقام معظم رهبری به عموم جوانان غربی راه اندازی گردیده است.برای عضویت در این گروه  و همچنین ماندن در آن  قوانینی وضع شده که عمل کردن به آن برای تک تک اعزا امر مهمی تلقی می شود ، در ادامه قوانین فوق الذکر اعلام می گردد :

۱  این گروه جهت تبادل محتواها و نظرات و پیشنهادات پیرامون همکاری در امر نشر نامه رهبری به جوانان غربی  ایجاد شده و این بدان معنی است که هرگونه چت و گذاشتن متن های غیر مرتبط مذهبی، سیاسی، جوک، عکس و فیلم و…… در این گروه اکیدا ممنوع است .

۲  پرنشاط و فعال باشید تا دیگران نیز به حضور فعال تر ترغیب شوند.نظرات ،دیدگاه ها ، فعالیت ها و اقدامات عرصه فضای مجازی و رسانه ای خود را  را پیرامون موضوع گروه ، ارسال نمایید.

۳ جهت جلوگیری از نشر مطالب با منابع اشتباه، از ذکر هرگونه منبع اعم از نام کتاب، نام نویسنده، امام، شاعر و … در ابتدا و انتهای مطالب اکیدا خودداری کنید.

۴ گذاشتن متن های تکراری در گروه، نشان دهنده عدم مطالعه مطالب ارسالی توسط سایر دوستان هست. لطفا پس از استفاده از سایر مطالب نسبت به ارسال مطلب جدید اقدام کنید.

۵  هدف از ایجاد این گروه در تلگرام، نشر مطالب پیرامون نامه رهبری به عموم جوانان غربی می باشد ؛ پس لطفا مطالب گروه رو برای دوستانتون در سایر گروه ها ارسال بفرمایید و در صورت امکان علاقه مندان به این موضوع را به گروه اضافه نمایید.

۶  در صورت تمایل دوستان به ارتباط بیشتر با دیگر اعضاء، مطالب شخصی اعم از احوالپرسی، جوک، فیلم، کلیپ، عکس و….را در صفحه شخصی یکدیگر قراردهند زیرا از گذاشتن اینگونه مطالب در گروه به نحو مقتضی جلوگیری خواهد شد.

۷  وظیفه تک تک اعضا ، برخورد دوستانه و تذکر به اعضا خاطی است. کسانی که تذکر می گیرند هم لطفا ناراحت نباشند ؛ چون همه برای پیشرفت خودمون و  ایفای نقش موثر در امر انتشار منویات و نامه رهبری عزیز ، اینجا کنار هم جمع شدیم.

۸  هر گونه نظر ، انتقاد و پیشنهاد هم با آی دی : @nashre_name