در مطالب قبل، صمیمانه از شما دوستان درخواست کردیم تا برای کمک فکری به جنبش نشر نامه رهبر معظم انقلاب نظرات تان را با ما در میان بگذارید؛ متن زیر، یکی از نظراتی است که شما برای ما ارسال کردید.

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستان عزیز
آجرکم الله
من دو یا سه پیشنهاد دارم:
1. این پیشنهاد برای دانشجویان است. دانشجویان باید با ارتباط برقرار کردن با اساتیدشان، که به واسطه فعالیت های علمی یا تحصیل در خارج از کشور با اساتید کشورهای مد نظر ارتباط دارند، به ایشان اطلاع بدهند که آن ها می توانند از طریق این افراد که بومی آن کشورها هم محسوب می شوند نشر دهنده این نامه باشند. یعنی مثلا دانشجوی دانشگاه شیراز، با مراجعه به استادی که با استاد مثلا آلمانی کار علمی مشترک می کند، از وی بخواهد که نامه رهبری را به این استاد آلمانی برساند و این استاد آلمانی هم اگر پسندید یا قانع شد می تواند این نامه را بدست دانشجویانش برساند. باید دقت شود که یکی از اهداف این نامه این است که به قول دکتر فواد ایزدی کسانی که آینده سازان غرب هستند اسلام را بشناسند و با آن دشمنی نداشته باشند. این دانشجویان قطعا گزینه ای مناسب هستند.

2. پیشنهاد دوم این است که افراد از طریق دوستان و یا فامیل هایی که در کشورهای مقصد دارند اقدام به پخش نامه کنند، یعنی مثلا من به پسر خاله ام که در فنلاند یا آلمان یا کانادا زندگی می کند نامه را برسانم با ترجمه های همان زبان، و از وی بخواهم که نامه را بدست دوستانش برساند.


3. پیشنهاد سوم که باز هم بر می گردد به دانشجویان؛ دانشجویان خصوصا دانشجویان دانشگاه های مثل صنعتی شریف که دوستانشان برای تحصیل به خارج از کشور رفته اند می توانند از طریق این دوستان به راحتی منتشر کننده این نامه باشند.

به عنوان گزارش هم بگویم که من در مورد اول و دوم کارهایی کرده ام.
سپاس از تلاش شما

*ارسال توسط آقای احمد احمدی

** این سوال هنوز نیاز به پاسخ شما و همفکری دارد.